Direct naar de content Direct naar de footer

Wij ondervinden momenteel een iDEAL-storing. U kunt uw betaling ook overmaken naar rekeningnummer NL74INGB0693560134 met vermelding van uw dossiernummer als betalingskenmerk.

Betalen en regelen

Flanderijn incasseert voor een groot aantal bedrijven en overheidsinstanties openstaande vorderingen. Wanneer u een vordering niet (op tijd) betaalt, nemen wij contact met u op. Dat kan via een brief, e-mail, huisbezoek, ambtelijk stuk of natuurlijk telefonisch. Vaak is het mogelijk om een vordering te betalen of een regeling te treffen zonder dat de rechter wordt ingeschakeld. Op deze pagina vindt u verschillende manieren waarop u kunt betalen en regelen.

Betaling met iDEAL

Wilt u direct betalen? Dat kan via iDEAL. Als u met de betaling een ontruiming, afsluiting van energie of een rechts­zaak probeert te voorkomen, neem dan eerst telefonisch contact met ons op.

Betaal direct

Betaling in termijnen

Lukt het u niet om de schuld in één keer te betalen? Vraag dan een betalingsregeling aan. Wanneer u met de regeling een ontruiming, afsluiting van energie of een rechtszaak wilt voorkomen, neem dan eerst telefonisch contact met ons op.

Betaal in termijnen

Betaling uitstellen

Kunt u de schuld niet binnen de gestelde termijn betalen? Is er geen sprake van een ontruiming, afsluiting van energie of een rechtszaak? Doe dan een verzoek om de gehele schuld eenmalig op een later moment te voldoen. 

Betaal op een later moment

Schuldoverzicht

Wilt u weten hoeveel uw openstaande schuld bij Flanderijn bedraagt? Vul dan het onderstaande formulier in en wij sturen u binnen 3 werkdagen een overzicht toe.

Overzicht opvragen

Machtiging van een derde

Wilt u graag dat iemand anders uw zaken regelt met Flanderijn? Of wilt u voor een ander een zaak met Flanderijn regelen? Dat kan door iemand anders te machtigen.

Iemand machtigen

Uw hypotheek

Heeft u een brief gekregen van Flanderijn omdat u een achter­stand heeft in het betalen van uw hypotheek? De brief kan gaan over een achter­stand in de betaling van uw (lopende) maandelijkse termijnen. Of over een achter­stand in de betaling van uw rest­schuld. Bekijk wat uw mogelijkheden zijn.

Meer over uw hypotheekachterstand

Advies of bezwaar

Bent u het niet eens met de vordering of de hoogte van het bedrag? Of heeft onze gerechtsdeurwaarder beslag gelegd op uw salaris of uitkering waardoor  u door de beslaglegging niet voldoende geld heeft om van rond te komen? Bekijk wat uw mogelijkheden zijn.

Naar advies of bezwaar

Veelgestelde vragen

Bekijk het overzicht van onze  veelgestelde vragen onderverdeeld in verschillende categorieën. Indien het antwoord op uw vraag hier niet tussen staat, neem dan contact op via het contactformulier.

Naar veelgestelde vragen

Neem direct contact met ons op via WhatsApp. We kunnen u beter helpen als u direct het dossiernummer in uw bericht zet.

Start WhatsApp gesprek