Direct naar de content Direct naar de footer

Wij ondervinden momenteel een iDEAL-storing. U kunt uw betaling ook overmaken naar rekeningnummer NL74INGB0693560134 met vermelding van uw dossiernummer als betalingskenmerk.

Betaling uitstellen

Kunt u de betaalachterstand niet binnen de gestelde termijn betalen? Is er geen sprake van een ontruiming, afsluiting van energie, een rechts­zaak of verkoop of veiling van een woning? Doe dan een verzoek om eenmalig de gehele betaalachterstand op een later moment te voldoen. Uitstellen is mogelijk tot maximaal een maand na dagtekening van de brief. Vul daarvoor onderstaande gegevens in.


Formulier: betaling uitstellen .

Vraag een betalingsuitstel aan in 4 stappen* :

Dossier
Bedrag (in €) *
Betaaldatum
Alles ingevuld?
Persoonsgegevens
Geboortedatum *
Adresgegevens
Contactgegevens
Alles ingevuld?
Toelichting
Alles ingevuld?
Alles ingevuld?

Samen met onze opdrachtgever beoordelen wij of een regeling mogelijk is en zo ja, of uw voorstel akkoord is. Daarna nemen wij contact met u op voor een bevestiging.

* Per stap zijn alle velden verplicht

Wat gebeurt daarna?

Als u op verzenden heeft geklikt, wordt uw voorstel bekeken. U ontvangt binnen 3 werkdagen een reactie. Gaat onze opdrachtgever akkoord met uitstel van betaling dan ontvangt u een e-mail met een iDEAL-betaallink.

Neem direct contact met ons op via WhatsApp. We kunnen u beter helpen als u direct het dossiernummer in uw bericht zet.

Start WhatsApp gesprek