Achterstand hypotheek
U heeft één of meerdere maandelijkse termijnen van uw hypotheek niet betaald. Hierover heeft u een brief ontvangen van ons. Op deze pagina...
Lees meerSelecteer je onderwerp:
Houd uw dossiernummer bij de hand!
Houd uw dossiernummer bij de hand!
Houd uw dossiernummer bij de hand!
Houd uw dossiernummer bij de hand!
Houd uw dossiernummer bij de hand!
Houd uw dossiernummer bij de hand!
Houd uw dossiernummer bij de hand!
Houd uw dossiernummer bij de hand!
U heeft een achterstand in de betaling van uw restschuld. Hierover heeft u een brief ontvangen van ons. Een restschuld is een deel van de hypotheek dat niet door de verkoop van de woning is betaald. Op deze pagina vindt u verschillende manieren waarop u kunt betalen en regelen.
De brief die u van ons heeft ontvangen, gaat over een achterstand in het betalen van uw (lopende) maandelijkse termijnen. Als u wilt weten waar de achterstand uit bestaat en hoe hoog de achterstand is, dan kunt u een specificatie opvragen.
Vraag overzicht op
Wilt u direct betalen? Dat kan via iDEAL. Als u met de betaling een ontruiming of een rechtszaak probeert te voorkomen, neem dan eerst telefonisch contact met ons op.
Heeft u vragen over de brief of de achterstand? Neemt u dan contact met ons op. Bekijk onze contactmogelijkheden.
Lukt het niet om op tijd te betalen? We staan er voor open om een betalingsregeling met u af te spreken. Bij het treffen van een betalingsregeling, vragen wij altijd een overzicht van uw inkomsten en uitgaven. U kunt online een verzoek doen tot een betalingsregeling. Bellen kan ook via 088 - 209 25 81.
Neem direct contact met ons op via WhatsApp. We kunnen u beter helpen als u direct het dossiernummer in uw bericht zet.
Start WhatsApp gesprek