Ik wil overstappen naar Flanderijn
Bent u minder tevreden over uw huidige incassopartner? Of bent u gewoon benieuwd naar wat Flanderijn u te bieden heeft? Op onze nieuwe info pagina leest u meer over de voordelen van Flanderijn. Neem bij vragen vooral contact met ons op.
Communicatie
Persoonlijke communicatie
Voor al uw zaken krijgt u een vast aanspreekpunt, dit is een van onze ervaren klantmedewerkers. Onze incassowerkzaamheden zijn opgedeeld per branche, dit zorgt ervoor dat uw vaste contactpersoon uitstekend thuis is in uw branche en u kan begeleiden ongeacht in welke fase van het traject we ons bevinden.
Online communicatie
Flanderijn beschikt over een online inlogportaal voor haar opdrachtgevers. Via dit portaal kunt u real time de voortgang van uw dossiers volgen. Daarnaast kunt u in dit portaal een overzicht zien van een groot deel van de communicatie met uw klant en kunt u betalingsmutaties doorgeven.
Communicatie met uw klant
Voor de communicatie vanuit Flanderijn naar uw klant toe wordt er gebruik gemaakt van mailen, bellen, briefen, videobellen en chatten. In onze brieven en e-mails wordt er altijd gebruik gemaakt van eenvoudig taalgebruik. Alles wordt helder geformuleerd en moeilijke woorden worden vermeden.
Snelheid van incasseren
Minnelijke traject
- Binnen 1 dag na overdracht wordt uw zaak in behandeling genomen.
- De minnelijke fase duurt maximaal 60 dagen. In deze periode doen wij er alles aan om met uw klant in contact te komen en een oplossing te bereiken. De nadruk ligt op het verkrijgen van persoonlijk contact omdat we ook graag de reden van de betalingsachterstand willen weten. Wanneer het overdag niet lukt nemen we in de avonduren of in het weekend contact op.
Ambtelijke handelingen
- Onze deurwaarders komen wekelijks in iedere gemeente in Nederland
- Vonnissen worden binnen een week na ontvangst betekend
- Spoedbeslagen worden binnen 24 uur gelegd
Risk & Compliance
Business keurmerken
Flanderijn onderscheidt zich met een eigen kwaliteitsmanagementsysteem, dat verder gaat dan de gangbare normen in onze branche. De normen voor kwaliteit van de Koninklijke Beroepsorganisatie van Gerechtsdeurwaarders (KBvG), de norm voor informatiebeveiliging ISO 27001:2017kwaliteitsnorm ISO 9001:2015 enISAE3402 zijn in dit systeem geïntegreerd. Wij kunnen onze kwaliteit zwart-op-wit aantonen met onze jaarlijkse beoordelingen door externe auditors en regelmatige controles op grond van de internationale ISAE 3402 standaard.
Maatschappelijke keurmerken
Naast keurmerken die onze kwaliteit waarborgen hebben wij ook een aantal maatschappelijke keurmerken die onze verantwoordelijke en duurzame aanpak onderstrepen.Zo beschikken wij over het Keurmerk Sociaal Verantwoord Incasseren en de startkwalificatie van de nieuwe branche specifieke norm SRCM (Social & Responsible Credit Management). Verder zijn wij zowel bij de FIRA (CSR Report Bronze) als bij EcoVadis geregistreerd.
Aanlevermogelijkheden
Er zijn veel mogelijkheden om uw vorderingen bij ons aan te leveren. Natuurlijk kan het per post of e-mail maar u kunt nieuwe opdrachten ook overdragen via onze website of via een beveiligde verbinding. Overleg met onze accountmanager over de mogelijkheden.
Vragen?
Maak vrijblijvend een afspraak met ons. Samen bespreken we hoe we u kunnen helpen om uw vorderingen zo efficiënt mogelijk kunnen incasseren en uw debiteurenbeheer in te richten. Dit kan via de telefoon of een videogesprek.
Maak afspraakHet incassotraject van Flanderijn
Bent u benieuwd hoe het verantwoordelijke incassotraject van Flanderijn eruit ziet? Bekijk het hier.
Bekijk hier je Flanderijn Incassodossier
Heeft u al vorderingen aan Flanderijn overgedragen? Log dan hier in om uw incassotraject op de voet te volgen.
Direct aan de slag
Wilt u een incasso starten? Bekijk hoe u eenvoudig een vordering uit handen kan geven.
Incasso startenWilt u meer weten?
Wilt u meer informatie? Bekijk de mogelijkheden waarop u contact kunt opnemen met ons.
Contact