Wat vindt u belangrijk?
Flanderijn is op zoek naar ideeën om klanten beter te helpen op het moment dat ze geconfronteerd worden met betalingsachterstanden. Wilt u samen met ons aan de slag om onze dienstverlening te verbeteren? Meldt u dan aan voor ons klantenpanel.
WAT IS FLANDERIJN LUISTERT?
Wij willen graag weten hoe u onze manier van werken ervaart. Door met ons mee te denken over ons werk helpt u ons met het verbeteren van onze werkwijze. Dit helpt uzelf maar ook andere klanten van Flanderijn. Samen komen we stap voor stap dichterbij een toekomst zonder geldzorgen!
Samen met u willen we het graag hebben over onderwerpen die u belangrijk vindt. Denk bijvoorbeeld aan het makkelijker maken van onze brieven en emails, een duidelijkere website of mogelijkheden voor het snel treffen van een regeling.
Wat betekent deelname aan Flanderijn Luistert voor mij?
Deelname aan Flanderijn Luistert geeft u de mogelijkheid om actief mee te denken hoe wij u beter kunnen helpen met het oplossen van schulden. Deelname is vrijwillig en zo veel mogelijk anoniem. Uw bijdrage aan Flanderijn Luistert staat helemaal los van bij ons in behandeling zijnde dossiers.
Meld u nu aan!
Wat gebeurt er na uw aanmelding?
Na uw aanmelding ontvangt u van ons een mail ter bevestiging van uw deelname. Hierin leggen we uit wat er van u wordt verwacht en wat u van ons kunt verwachten.
U ontvangt een bevestiging van uw aanmelding.
Wij vragen u een korte vragenlijst in te vullen met wat extra gegevens, zoals uw leeftijd en postcode.
U krijgt een uitnodiging voor deelname aan het volgende onderzoek
U KUNT OOK DEELNEMEN AAN FEEDBACK SESSIES OP LOCATIE
Bent u ondernemer?
Wij luisteren graag naar uw ervaring met ons incassotraject voor ondernemers met een betaalachterstand. Wij leveren graag maatwerk, ook aan ondernemers en zzp’ers. Helpt u ons onze dienstverlening voor ondernemers in de toekomst te verbeteren?
Flanderijn luistert naar ondernemersWErkt u in de schuldhulpverlening?
Werkt u als professional of vrijwilliger met mensen met schulden, dan horen we ook graag van u. De ervaringen uit uw (vrijwilligers)werk kunnen ons helpen met het verbeteren van onze dienstverlening. Dit helpt u in uw werk, en helpt uw clienten met het beter omgaan met schulden.
Flanderijn luistert naar hulpverleners