Waardecreatie verhogen en tijdverspilling tegengaan.
Bij Lean werken ligt de focus op nog meer waarde creëren voor de klant. Het is een manier van denken en werken voor het hele bedrijf en draait om het leveren van producten en diensten waarin de behoefte van de klant centraal staat. Steeds meer bedrijven zetten dan ook in op Lean trainingen.
Ook binnen Flanderijn zijn wij continu bezig om de services voor onze klanten verder te verbeteren en ons dienstenpakket uit te breiden. Hiervoor investeert Flanderijn jaarlijks voor alle medewerkers in een uitgebreid trainings- en opleidingsprogramma.
Zo hebben collega’s van Flanderijn onlangs een drietal Lean trainingen op verschillende niveaus met succes gevolgd. De kennis van Lean werken werd hierin middels een e-learning en een aantal klassikale trainingen uitgebre id behandeld.
De trainingen werden zeer enthousiast ontvangen! En dat de opgedane kennis direct in de verschillende bedrijfsprocessen met succes kon worden toegepast bleek o.a. uit de hoge score in ons recente klantentevredenheidsonderzoek. Voor Flanderijn alle reden om ook in de toekomst Lean trainingen voor haar medewerkers aan te bieden.