GiG Hard Seltzer
Een Amsterdams familiebedrijf, Amerikaanse inspiratie en een vliegende start ondanks de pandemie. GiG Hard Seltzer timmert hard aan de weg met een in ons land relatief nieuw drankje. Millenials en Gen-Z lopen weg met hard seltzer als alternatief voor bier of wijn. In de Verenigde Staten veroverde het drankje in slecht vier jaar tijd de markt, in ons land verwacht GiG Hard Seltzer een vergelijkbare trend.
Nu, drie jaar later, is GiG Hard Seltzer volgens de broers de grootste onafhankelijke en zelfstandige hard seltzer-producent in ons land. Naar verwachting gaan er zo’n vijf miljoen blikjes GiG over de toonbank. Een inspirerende ontmoeting met één van de oprichters van GiG Hard Seltzer.
Ook aanwezig was Dianne Kuijs van Sogeti. Sogeti biedt end-to-end services met de focus op Digital, Cloud, Automation, Testen, DevOps en Cyber Security. Samen met hun IT-experts en kennis van de nieuwste technologieën bieden zij klanten de meest impactvolle en innovatieve oplossingen.
Podcast BNR Zakendoen
BNR Zakendoen zendt elke werkdag live uit van 12:00 tot 14:30 uur. De rest van de week zal Sara als co-host aanwezig zijn bij de podcast Zakendoen. Benieuwd naar de opname van vandaag? Bekijk de teaser hier.