EEN HERKENBARE SITUATIE IN ELK KANTOORPAND: EEN PAAR COLLEGA'S IN EEN VOLLE LIFT EN NIEMAND ZEGT IETS TEGEN ELKAAR. DAAROM IS ‘TALK IN AN ELEVATOR DAY’ IN HET LEVEN GEROEPEN.
Bij Flanderijn vonden we ‘Talk in an Elevator Day’ zo'n goed initiatief dat wij er een maandelijkse serie van hebben gemaakt. Op deze bijzondere dag waarop mensen worden aangemoedigd om de stilte te doorbreken en het gesprek aan te gaan met medelift gebruikers ontmoeten we Boyke Boedhram.
Ontmoet Boyke Boedhram
Mijn naam is Boyke Boedhram, Ik ben 50 jaar oud en woon in Nieuw-Beijerland, samen met mijn twee kinderen: één van 20 en één van 16 jaar oud. Naast mijn werk hier run ik ook een Bed & Breakfast, waar zowel nationale als internationale gasten komen. Ik heb een passie voor vakanties en ben vooral dol op Spanje! Mijn hobby's zijn boksen, tuinieren en klussen.
Mijn professionele achtergrond wordt voornamelijk gekenmerkt door mijn werkervaring bij de Rabobank, waar ik 27 jaar lang heb gewerkt. Echter, geloof ik sterk dat er meer is dan alleen het bankwezen. Ik koester het klantcontact enorm en beschouw dit als een buitengewoon waardevol vakgebied. Binnen het Klant Contact Centrum (KCC) vormt dit de essentie en het hart van Flanderijn. Samen streven we ernaar om dit op een uitstekende manier te doen.
Toen ik de vacature voor teammanager KCC zag, aarzelde ik geen moment en solliciteerde ik direct. De afgelopen maanden hebben we samen enorme vooruitgang geboekt in de juiste richting, en ik ben trots om daar deel van uit te maken.
Hoe ben je bij Flanderijn terecht gekomen?
Mijn zus heeft in het verleden bij Flanderijn gewerkt en koesterde warme gevoelens voor het bedrijf. Haar positieve ervaringen hebben mij ook aangemoedigd. Wat me vooral aantrok, was de aard van de functie zelf.
Wat houdt je functie als Teammanager KCC in ?
Als Teammanager KCC draag ik de verantwoordelijkheid voor het volledige management van het Klant Contact Centrum. Dit houdt in dat ik samenwerk met coördinatoren, senioren en eigenlijk alle teamleden binnen het KCC. Stimuleren van eigenaarschap en pakken van verantwoordelijkheid zijn competenties binnen het KCC waar we veel waarde aan hechten. Naast het optimaliseren van de prestaties van het KCC, hechten we ook veel waarde aan het werken volgens een planmatige aanpak.
We werken aan een stevige basis binnen het KCC. Samen met het recruitmentteam zijn we hard op zoek naar goede mensen, die het leuk vinden om klanten te woord te staan.
Welke meerwaarde bieden jouw kernkwaliteiten voor deze functie?
Ik vervul een verbindende rol op diverse fronten. Ik leg verbindingen binnen het KCC-team, maar ook daarbuiten. Mijn kracht ligt in het geven van een objectief oordeel dat de kern van de zaak overstijgt, waardoor ik weloverwogen beslissingen kan nemen die duidelijkheid scheppen over onze koers.
Ik hanteer altijd een positieve benadering en moedig samenwerking aan om onze klanten op een kwalitatieve en efficiënte manier van dienst te zijn.
Waar krijg je energie van binnen Flanderijn?
Ik krijg energie van de prachtige vooruitgang die we samen in korte tijd hebben geboekt. De nauwe samenwerking met diverse afdelingen en de directie geeft me het gevoel dat we gezamenlijk streven naar één doel: onze klanten. Een van de redenen waarom ik bij Flanderijn ben gaan werken, is het streven naar maatschappelijk verantwoord incasseren. Ik ben er trots op dat ik deel uitmaak van een bedrijf dat zich hier zo sterk voor inzet.
Binnen het KCC werken echte toppers en mensen die echt gemotiveerd zijn. Samen hebben we in zeer korte tijd iets moois weten neer te zetten, wat me enorm veel energie geeft. Ook de communicatielijnen met andere afdelingen en ketens verlopen soepel, wat ik zeer waardeer. De directie is eveneens heel goed benaderbaar; de laagdrempelige omgang maakt Flanderijn een fijne plek om te werken.
Hoe waren je eerste paar maanden bij Flanderijn?
Ik ben sinds 1 januari werkzaam bij Flanderijn. De eerste paar maanden was het best even wennen. Nu ben ik hier helemaal op mijn plek. Ik heb de organisatie inmiddels goed leren kennen en ga iedere dag met heel veel plezier naar mijn werk.
We zijn gestructureerd aan het bouwen en zien mooie vooruitgang in de juiste richting. We zijn in staat om snel te schakelen en de mensen hebben een uitstekende arbeidsmentaliteit. Door goede werkafspraken te maken, hebben we onze focus scherp en streven we samen naar een optimale bereikbaarheid. We hebben ook gezamenlijk knelpunten geanalyseerd, geformuleerd en daarop een plan ontwikkeld.
Wat zijn jouw ambities voor de toekomst en hoe denk jij dat jij als team manager KCC bij Flanderijn dat kan bewerkstelligen?
Ik vind dat een lastige vraag, zeker omdat ik net in deze functie ben gestart. Mijn focus ligt vooral op het opbouwen van een solide basis en fundament voor het Klant Contact Centrum bij Flanderijn, gezien mijn ervaring. Voor de toekomst van het KCC zie ik vooral mogelijkheden op het gebied van digitale innovatie. Ik geloof dat hier nog veel ruimte voor is.
Het is essentieel om het voor onze klanten gemakkelijker te maken om zaken te regelen, en daarbij moeten we zorgen dat de klant zelf het communicatiekanaal kan kiezen dat het beste bij hen past.