EEN HERKENBARE SITUATIE IN ELK KANTOORPAND: EEN PAAR COLLEGA'S IN EEN VOLLE LIFT EN NIEMAND ZEGT IETS TEGEN ELKAAR. DAAROM IS ‘TALK IN AN ELEVATOR DAY’ IN HET LEVEN GEROEPEN.

Bij Flanderijn vonden we ‘Talk in an Elevator Day’ zo'n goed initiatief dat wij er een maandelijkse serie van hebben gemaakt. Op deze bijzondere dag waarop mensen worden aangemoedigd om de stilte te doorbreken en het gesprek aan te gaan met medelift gebruikers ontmoeten we Cherrelle Goudmijn.


Ontmoet Cherrelle

Mijn naam is Cherrelle, ik ben 30 jaar oud en woon samen met mijn vriend en ons gezin van vijf kinderen in Ridderkerk. Het is een druk, maar gezellig huishouden! Naast mijn werk bij Flanderijn, waar ik vier dagen per week actief ben, run ik ook mijn eigen beautysalon aan huis. Mijn vrije tijd breng ik graag door met mijn gezin of door leuke dingen te doen, zoals uitgebreid koken, een concert bezoeken of spontaan op roadtrip gaan. Sinds 1 augustus werk ik met veel plezier bij het Klant Contact Centrum (KCC) van Flanderijn. Het is een hele andere tak van sport dan mijn salon, maar ik heb het enorm naar mijn zin en kijk ernaar uit om hier nog lang te blijven werken.


Passie voor klantcontact

Wat mij vooral aanspreekt in mijn werk bij Flanderijn, is het contact met de klanten. Ik vind het geweldig om met mensen in gesprek te gaan, hun verhalen te horen en te kijken hoe ik ze het beste kan helpen. Voor mij is het belangrijk dat de klant het gesprek met een goed gevoel afsluit. Uiteindelijk willen we samen met de klant tot een passende betaaloplossing komen. Het geeft me energie om te weten dat ik iemand heb kunnen helpen en dat we samen een stap dichter bij een oplossing zijn gekomen.


Hoe ben je bij Flanderijn terechtgekomen?

Via via ben ik bij Flanderijn terechtgekomen. Ik was op zoek naar een nieuwe uitdaging, een plek waar hard werken en plezier hand in hand gaan. Na een sollicitatiegesprek met Boyke voelde het meteen goed. Wat mij aansprak was de leuke sfeer onder collega's, de afwisseling in het werk en de uitdagingen die het met zich meebrengt. Elke dag is anders, met telkens nieuwe gesprekken en situaties om mee om te gaan. Het werk bij Flanderijn is heel leerzaam, en ondanks dat het in eerste instantie misschien intimiderend kan klinken, vind ik het mooi dat we klanten echt helpen. Vooral het feit dat ik iemand aan de telefoon gerust kan stellen en met een opgelucht gevoel kan laten ophangen, geeft mij veel voldoening.


Welke meerwaarde bieden jouw kernkwaliteiten voor deze functie?

Ik geloof dat mijn vermogen om me goed in te leven in de situatie van de klant een grote meerwaarde is. Door echt te luisteren, begrijp ik wat zij nodig hebben, waardoor ik samen met de klant tot een oplossing kan komen die zowel voor de klant als voor de opdrachtgever voordelig is. Mijn doel is altijd om een oplossing te vinden die de klant optimaal helpt, terwijl ook de belangen van de opdrachtgever worden behartigd. Geduld is daarbij een van mijn sterke punten; ik blijf rustig, zelfs onder druk, en laat me niet snel van mijn stuk brengen.


Waar krijg je energie van binnen Flanderijn?

Het geeft me veel energie om dingen goed af te handelen, vooral als ik merk dat ik  iets zelfstandig heb kunnen oplossen waar ik in het begin moeite mee had. Het maken van zoveel mogelijk calls en het zien van mijn eigen groei daarin vind ik heel leuk en motiverend.


Hoe waren je eerste paar weken bij Flanderijn?

Mijn eerste weken bij Flanderijn waren geweldig! Het is fijn om te merken hoeveel er in jou als medewerker wordt geïnvesteerd. Er zijn veel trainingen en cursussen beschikbaar, en het feit dat Flanderijn hierin zoveel investeert, toont hun waardering voor hun medewerkers. Dat geeft een goed gevoel.


Wat zijn jouw ambities voor de toekomst?

Op dit moment ben ik nog volop aan het genieten van mijn werk bij Flanderijn. Daarnaast ben ik ook geïnteresseerd in de opleidingsmogelijkheden en cursussen die Flanderijn aanbiedt om mezelf verder te ontwikkelen. Zo kan ik mijn ambities om mij verder te specialiseren in het klantencontact verder vormgeven.