Ontmoet Fleur van Noort
De komende tijd staan er bij Flanderijn weer veel nieuwe marketing & communicatie projecten op de agenda. Van nieuwe vacaturespagina’s op Flanderijn.nl, online samenwerkingen met Geldfit, een tweede serie binnen de campagne Tot hier En nu verder tot een aantal marketing automation projecten. Een mooie kans voor de 23 jarige Fleur van Noort die deze week het marketing team van Flanderijn is komen versterken.
Fleur heeft onlangs haar diploma behaald aan de Hogeschool Rotterdam, waar ze afstudeerde in Global Marketing & Sales. Daarvoor was zij werkzaam bij bol.com als onsite journey specialist en nu is het tijd voor een volgende stap in haar carriére, marketing specialist bij Flanderijn.
Een veelzijdige nieuwe rol bij Flanderijn
De nieuwe functie trok Fleur erg aan omdat haar wens een veelzijdige rol was. Ze zocht geen 9 tot 5 baan waarin zij veel stil zou zitten. Ze wilde een functie in de zakelijke dienstverlening waarbij ze betrokken zou zijn bij verschillende aspecten van marketing en waar ze voortdurend kon leren en groeien. Deze functie heeft ze nu gevonden bij Flanderijn.
“De open cultuur, de bijzondere sfeer van een familiebedrijf en de sterke maatschappelijke oriëntatie’; 3 aspecten die maken dat ik mij al direct bij Flanderijn thuis voelde” vertelt Fleur.
Collega's zijn vriendelijk en bereid om te helpen. Ze delen graag hun kennis over het bedrijf en hun functies. Dit heeft mij in de eerste week bij geholpen om een duidelijk beeld te krijgen van de organisatie en de verschillende services die Flanderijn aanbiedt.
Met Fleur van Noort aan boord kunnen we onze marketingactiviteiten voort zetten en onze klanten effectief bereiken en bedienen, terwijl haar streven naar voortdurende groei en leren haar tot een waardevolle aanwinst voor ons team maakt, aldus Roger Dellemijn, manager marketing communicatie bij Flanderijn. Wij zijn dan ook superblij met Fleur en kijken uit naar onze samenwerking.