Maatwerk bij u op kantoor of op een andere door u te kiezen locatie.
Telefonisch contact met klanten die betaalproblemen hebben, is uitdagend, boeiend en belangrijk. En na het volgen van deze training zijn uw medewerkers enthousiast, gepast gretig, snappen zij dat empathie en doelgerichtheid elkaar kunnen versterken.
De B-to-B-markt en de B-to-C-markt zijn volop in ontwikkeling. De economie verandert razendsnel en o.a. digitale ontwikkelingen zorgen voor disruptie. In de samenleving blijft het armoedevraagstuk volop in de aandacht staan en regelgevers stellen steeds meer eisen aan de kwaliteit van het contact met klanten.
Ontdek de juiste mindset die past bij debiteurenbeheer en klantcontact in 2025. Oefen met eenvoudige gesprekstechnieken. Hou de regie in gesprekken. Stuur aan op betaling en krijg snel alle relevante informatie. Durf te werken aan de kwaliteit van het contact met de klant en verbeter de relatie.
Kenmerken
Tijdsduur | 1 dag |
Type | Vaardigheidstraining |
Bestemd voor o.a. | Incassomedewerkers, Medewerkers debiteurenbeheer |
Data, tijd, locatie |
|
Investering | € 395 ex. Btw |
Programma
Leerdoelen
- Kortere en effectievere gesprekken
- Betere betaalafspraken
- Meer informatie uit een gesprek
- Tevreden over elk gesprek
De Trainer
Kees over de Vest
Ik werk als senior trainer en coach. Na een carrière in de advocatuur heb ik mij de laatste jaren ontwikkeld tot specialist in training en coaching op het gebied van incasso, debiteurenbeheer en communicatie. Zo zorg ik voor verbinding tussen incasso-creditmanagement en het juridische. Mijn motto is: ook in een professionele context kan leren leuk zijn, en pas als mensen zich veilig en vertrouwd voelen, stellen zij zich open om te leren.
Incompany- en maatwerktrainingen
Deze opleiding kunnen we ook aanpassen aan uw specifieke wensen of bij u op locatie. Zo krijgt u of uw medewerkers precies de training die aansluit bij uw wensen of situatie.
Bekijk hier alle mogelijkheden